Å ytterligare en...

En annan utmaning som kommit som va lite rolig...


1. Hur gammal är du om fem år?

45

2. Vem var den sista du träffade?

Maria

3. Hur lång är du?

162 cm

4. Vilken var den senaste film du såg?

Män som hatar kvinnor

 5. Vem ringde du senast?

Gunilla - som jag jobbat med

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

"Okej, Jag tror jag hittade det. Vi kan kanske kolla det senare i kväll..." till min syster Ingmarie

7. Vad är helgens planer?

Jobba

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Älskar SMS, kort och koncist! (men pratar gärna i telefon också)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

Igår på middagen

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå

12. När vaknade du idag? 

Första gången 7.12, andra gången 9.30 

13. Har du någon gång hittat en katt?

Beror på hur man menar - hittar katter varje dag (vildkatter) men tar inte hem dem

14. Vilken är din favoritplats?

Måste nog säga Göteborg - fast det finns många fina ställen

15. Vilken plats föredrar du minst?

Beachen - yackie vad äckligt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jag bor kvar i vårt fina hus, livet leker

17. Vad skrämde dig som barn?

Vatten och eld

18. Vem fick dig att skratta senast?

Skolkatalogens foton - person var det väl Maria

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? 

Absolut INTE.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både ock, fast använder den bärbara mest

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Olika oftast med t-shirt och trosa

22. Hur många kuddar har du i sängen? 

2 st - fast 4 när Hasse åkt till jobbet eller är borta ;)

23. Hur många landskap har du bott i?

2? Om jag inte glömt nåt

24. Har du någon gång spytt på någon?

Nej vet du va!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Beror på årstid- helst barfota i sandal

26. Är du social?

Mmmm lite grann

27. Vilken är din favoritglass?

Två kulor i bägare -smakerna ska vara polkagris och salt lakrits - Finns bara att köpa på A6 i Jönköping - Namsi

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Sätta guldkant på livet - njuta mer tillsammans med familj och vänner

29. Tycker du om kinamat?

NOT!

30. Tycker du om kaffe?

Jo de går att dricka

31. Vad dricker du till frukost?

Oftast mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?

Jag ska helst ha Hasse på min högra sida, men är han inte hemma ligger jag hur som helst;)

33. Kan du spela poker?

Ja absolut!

34.Tycker du om att mysa?

Jag tycker om att mysa ihop mig invirad i en filt i soffan/fåtöljen, men inte alltid att mysa med nån. Ibland vill man ha "sin space".

35. Är du en beroendemänniska?

Nja..vad betyder det?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 

Massor

37. Vill du ha barn?

Ja, och jag har tre egna, det räcker eftersom jag har en himla massa ungar och ungdomar omkring mej, och jag älskar dem alla!!!

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska - hjälpligt

39. Har du någonsin åkt ambulans?

En gång - på passagerarsätet

40. Föredrar du havet eller en pool?

POOL!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Hmmm...olika från dag till dag

42. Äger du dyra smycken? 

Dyra? Jaa kanske det?

43. Har du någon gång testat narkotika?

Nej, det är för puckon

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Färsk pasta med ost och skinksås, och koleslaw

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Clara

46. Välj ett ärr på din kropp? 

Mina knän är full av ärr och ett i bakhuvudet sedan en häftig 14-årsfest hmmm - preskiberat

47. Vad har du för ringsignal?

Sommartider

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten?

Nej

49. Flirtar du mycket?

Näe du det tror jag inte

50. Vart togs din profilbild?

I bilen

51. Kan du byta olja på bilen?

Ja det kan jag, men jag kanske kan behöva lite handledning

52. Har du fått fortkörningsböter?

Jo, jag har väl det. Men bara en! Och då tog de körkortet också

53. Vilken var den senaste bok du läste?

I en hjärtformad ask- fast jag lyssnar

54. Läser du dagstidningen?

Jag bläddrar igenom i alla fall

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Jag har Motor, Hasse har Allt om husvagn och camping

56. Dansar du i bilen?

Nej för det är så jobbigt, men åker jag själv spelar jag högt och sjunger- hellre än bra

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?

P4 - lackade ur när de la ner bästa kanalen (RIX)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Anteckningar på vad jag skulle skriva i annonsen

59. När var du i kyrkan senast?

Vet faktiskt inte, gillar inte kyrkobesök

60. Vilka personer utmanar du :

Alla som vill och vågar antar den! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl fått 2 fortkörningsböter...

2009-04-25 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0