Faan va trött man blir

Jaa vad ska man säga???
Man blir så himla lack på människor som inta fattar någonting.
Hur kan det vara svårt att fatta vad man ska göra när det står klart och tydligt förklarat för vad som ska göras???

Får man sätta sig vid uppdukat bord ska det väl bara vara att ta för sig? Och kunna göra något bra av det?
Neej - det är inte alls helt klart att det är så. Vissa kan inte, vill inte eller bara skiter i det oavsett vad det innebär!!!

Nu känner jag att det läggs en jävla massa negativ energi här, men jag kan inte sluta älta.

Nu ska vi försöka omvandla negativ till positiv...men det är inte så lätt med... NEJ! Tänk positivt!!!

Har idag varit till Uppman och fått en rejäl behandling av min rygg.
Ska tillbaka den 13:e sedan får Karin ta över igen ;O)
Men just nu har jag så ont att jag knappt vågar röra mig och går på smärtlindring.

Tur att det finns tjejer som kan jobba min helg - jag vet att jag inte skulle kunna hålla mig lugn och inte lyfta och så om jag jobbar. Det kan ju inte finnas värre än att vara på ett jobb och få betalt för att göra - INGENTING.

När jag får min lön ska jag  veta att jag gjort mig förtjänt av den.

I mon ska jag göra....mest ingenting mer än att vårda min arma rygg...

Sov gott världen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0