hepp...

har idga besökt allra käraste syster och där träffat den högt älskade systersonen och hans alldeles underbara barn - Kul

Sedan va de en snabbsväng till Mia för att hämta overhead-papper och så snabbt hem igen för att gå på möte.
ÅIF fotboll - långa möten, men det är mycket som händer nu.

Sitter för tillfället och skriver ihop lite om Gothia cup inför vårt föräldramöte - det närmar sig!
Ska försöka få med allt, men det kan vara svårt att komma ihåg allt jue.

Ska i alla fall försöka, det JAG glömmer kanske kommer upp på mötet - det viktigaste just nu är att all info om kostnader och beställningar av extra gothia card kommer ut för sådant ska vara betalt och klart rätt snart.

Men det löser sig antar jag;)
Nu ska jag fortsätta med detta, ska upp tidigt i mon så jag måste ju sova!!!

Tack ÅIF fotboll för den fina presenten!
Om jag näns använda den kommer det dofta smultron lång väg - LYXIGT!!!

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: blondstar

jag har haft tvålen, fy sjutton va gott de luktar :) fast jag hade min i kartongen o lukta på varje dag i flera månader innan jag började använda den :D

2009-04-14 @ 09:35:52
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0