ny dag, nya tag

japp! ska strax åka iväg till jobbet, men först ska jag till underbara systerdotter så hon får "puckla" på mig lite i nacken
sedan jobbar jag några timmar och efter det är det surprise som står på schemat - spännande!!!

Nu har vi i alla fall bestämt oss - det blir Sälen i påsk, torsdag till söndag
Det ska faktiskt bli skönt
Jag förväntar mig att jag ska få slöa medan de andra är i backen, jag är rätt sliten igen nu.
Mycket gråt och jobbiga stunder, fast bara när jag är ensam. Visar ingen, men jag antar att det skiner igenom ibland.

Nu e de ansiktet som ska på, men kanske skriver jag mer sedan när jag kommer hem igen, så alla får veta vad jag varit med om idag ;o)


TOPPEN!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har nog hört lite fel! :) Jag sa att jag skulle träna med ett annat lag men har inte gjort det! ;) Hoppas du får en trevlig påsk! :)

2009-04-05 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0