Önskedröm

mmmm....
har suttit och kollat priser på en resa och guuuud vad jag vill åka till BALI igen.
Man vågar knappt säga det eftersom det finns risk att man blir lika idiotförklarad som hon i "Masjävlar".
Men jag vill dit!!! så är det bara, det är synd att det koster dyrt...

Men om man kombinerar sin egna resa så blir det lite billigare - fast då kan jag ju inte önska mig
presentkort? hmmm tål att tänkas på.

Hur eller hur så är det dit jag vill åka och det skulle vara underbart att få ta med barna dit.
Eller så ska man kanske ta det som en "andra smekmånad" haha det är ju faktiskt så att vi varit gifta i 20 år nästa år Hasse å ja. De e inte klokt egentligen, vi är ju inte just äldre eller? ;)

Ja ja det återstår att se, tillbaka ska jag i alla fall det är säkert. På ett eller annat vis, någon gång i livet.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jahapp då blev man åter igen påmind om hur gammal man är.. d: Jag kommer faktist ihåg när vi kom ut ur kyrkan och folk kastade ris på oss.. Haha.. (: Jag tykte dom var lite elaka då.. d:

2009-04-22 @ 22:53:33
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0