present???

Jag fick förfrågan om vad jag önskade mig i present och har sedan dess funderat...

Jag skulle vilja göra så väldigt mycket, men har liksom fastnat på att resa.
Inte nödvändigtvis till Mallis eller Florida eller sådana ställen, men ändå se någonting -
drömmer om Rom, Venedig, Prag, Madeira bl.a men den stora drömmen är att återvända till Bali!!!

Så resepresentkort kanske inte är helt fel?

Manikyr - pedikyr - spabehandling jaa fast fötter och händerfår sitt ändå där jag har bokat...

Jag har önskat mig av svågrar och svägerskor en klocka, eller en digital fotoram...

Nej, om någon undar så är det nog resepresentkort jag önskar mej!

ha de gött nu gott folk och sov sött!!!




mmmmmmmmmmmmmmmmmm................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0