shit pomfritt...

...va dyrt det blev att åka in och plugga idag!!!

Laserkameran hittade mig!!! 2400 kr fattigare!
Men jag har i alla fall inte kört på någon!
Fast det kändes "faan, faan,faan"!!!

har lite problem med att komma in på min mail idag (hotmailen) så jag hoppas att om någon vill
mig något kan ni skicka på den andra mailen...

Idag har det varit "full fart" bokstavligt talat, först var jag på jobbet mellan 7 och 9 för det var brandövning. Sedan hämtade jag Maria och Ante och skjutsade in dem till skolan - och var på utvecklingssamtal med Maria. Det v ar inga problem, man kan säga att trots att hon bara går i sjuan låg hon på en säker VG-nivå. I alla ämnen -Kul kul!!!

Sedan -hände det! på vägen till biblioteket...halva Baliresan flög sin kos!!!

efter det var jag till Nygrens en sväng och pratade av mig med Ann-Katrin och böt några ord med Hasse innan jag fortsatte mot Hansbogatan och Mia.
Vi satte ihop Projektet klart och gjorde redovisningen till det innan jag drog hem.

Nu sitter jag här och ömkar min tunga högerfot, men jag antar att det inte hjälper...
Som tröst kan jag säga att det är 22 år sedan sist, men å andra sidan finns det de som ALDRIG fastnar i lasern!

Men jag fastnar inte i alla kameror - min håller jag i hårt och försöker att undvika andras...
Men jag misstänker att jag kommer att hitta några vansinniga foton i nåt idiotiskt album under den närmaste tiden *suck* men det får man väl bjuda på då, när man varit med själv och hittat på tok...


Kommentarer
Postat av: PZ

Polis polis, potatisgris.. :( dom är överallt :/

2009-04-23 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0