smärtfri

Guuud så skönt!
Tänk att man ibland kan längta efter att vara sjuk så man kan få stanna i sängen hela dagen och bara myyysa.
När det är så himla jobbigt att vara sjuk. Nästa gång ska jag nog spela sjuk så jag kan stanna i sängen ;)

Idag har jag suttit och lagt ner lite arbete på min individuella inlämningsuppgift, sedan var jag till kära syster och hämtade en väska till mamma. Därefter fick jag en dos av Karins händer - och det var välbehövt!

Satt och pratade med henne ett tag innan jag drog vidare till köpis för att lämna in telefonen som jag lånat och så skulle jag köpa hårfärg till Maria o Co.
Där träffade jag Malin, Anders, Martin o Maja. Malin och Maja följde med mig till mamma - det var skönt att se att hon såg så pass pigg ut. Hon får komma hem i morron - SKÖNT!

Vi va hos mamma en timme ungefär och sedan åkte jag hem och grattade gubben - så mycket grattande det nu blir med en så gammal gubbe som jag har, men någe presenter ska han väl få ;O

Hemma va huset fullt - eller poolen i alla fall, edvin, samuel, viktor,maria,clara och linnea.
De ska grilla här och ha lite mysigt. Det är så underbart att ungarna - eller ungdomar kanske man ska säga nu! vill komma och vara här - jätteroligt. Dessutom är alla ungdomarna så trevliga och artiga, varför ska det klagas på dem?
Tja, det är väl de som inte vet bättre och som inte vågar närma sig dem...

Nu ska jag fixa protokoll som hamnat på efterkälken pga min sjukhelg och en massa annat, räkningarna måste betalas och en massa annat.
SES!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0