snart helg igen

Det är bara att inse - tiden bara RUSAR iväg! Jag va ju sååå sugen på att åka till någonstans i påsk, men eftersom det är lite sendrag i gubben så hann jag inte på det boende jag hittat så nu är det kört. Har kommit på en annan idé men vi får se hur det blir. Jag får väl vänta till han kommer hem (imorron).

Idag har jag varit till valbo för att hämta min telefon som varit inlämnad igen (2:a gången). Men döm om min förvåning när problemet återstod! Hallå! jag ville ha den LAGAD!!!!

Nu påstod killen i disken att det inte var något fel på den, men jag ringde med den och det låter som man sitter i en cab (nercabbad) på E4 och blir omkörd av en långtradare! OCH DET ÄR INGET FEL????

HUR ska det då vara om det är fel???

Nåja, jag fick i alla fall lämna in den igen och jag sa att jag kommer inte att ge mig - telefonen är 7 månader (i mina ägor och ny när jag köpte den?) och har varit inlämnad i säkert 2-3 av dessa. Någon ordning får det väl vara?

Idag har jag varit till Dollar och införskaffat lite detaljer till det "påskägg" jag tänkte ge Leif och Ann-Cathrin, får se om jag hinner... Men det ska nog gå.. Har även köpt lite smått och gott till barnas påskägg.

Till mig själv köpte jag en lite tidig påskpresent! Ett par nya byxor. De jag hade på mig sprack när jag fastnade i en krok - inte jättekul.

Jag har också hälsat på Virve - alltid trevligt att träffas!!!
Handlat present till Anna - Guuuud vilka långa ben!!! Och färgen...ja ja, hoppas att det blir bra ändå.

Nu ska jag göra kväller - läsa lite litt...neej, jag löser nog korsord i kväll ;o)
Hörs senare...



Kommentarer
Postat av: virve

De blir kanoooon snygga...Anna kommer att gilla byxorna.

Tack för ditt besök de är alltid något speciellt, du ger positiv kraft. Tack Annas svärmor ifrån Annas Mamma

2009-04-04 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0