SVT

Jag har sagt åtskilliga gånger att ettan å tvåan är skitkanaler! Men SVT - ILOVE IT!!!
Man kan kolla på program som man missat - via datorn...så sjukt bra.

Blev riktigt sur när jag skulle kolla på Robinson och det KOSTAR PENGAR - va faaan, här betalar man å ser glad ut dessa jävla pengar varje månad och står dessutom ut med Reklam och så kan man inte se på programmen, SKIT tycker jag om det!
Ja så har vi ju då klivit in i april och det är riktigt myyyysigt ute! Man är kladdig upp över örona
USCH.
På tal om april och det är den första idag, har ni blivit lurade? Jag tror faktiskt att jag har klarat mig, men jag kan å andra sidan vara totalt förd bakom ljuset haha - vem vet?

I dagens tidning står det att det ska bli soligt å fint i påsk - kul kul.
Men vad ska man hitta på? Jag fick en snilleblixt att leta stuga på något trevligt skidställe, med risk för att vara alldeles för sent ute... Men kanske kanske kan man hitta nåt.
Men ska man åka själv? eller ska man försöka få några med sig? De allra bästa vännerna?

Lotta åker ju inte som jag skulle tro eftersom hon väntar "tillökning" och av övriga är det bara Gunilla som jag har frågat.
Vi får helt enkelt se hur det blir...men det skulle faktiskt vara skönt, roligt och helt utan förbehåll...mums...

Men som sagt - vi får se hur det blir.

Nu ska jag...vika tvätt...kolla lite på tv...sussa...



Kommentarer
Postat av: carolin

äh, säg åt mamma, pappa och clara att åka så kan jag få vara ensamhemma någon gång i mitt liv ;D nog för att även jag vill följa med min stora familj. men jag kan vakta bäbisarna.

2009-04-02 @ 20:56:30
URL: http://curolin.blogspot.com/
Postat av: carolin

säg åt mamma, pappa och clara att följa med så kan jag sitta "barnvakt" och njuta av att vara ensamhemma för en stund, men samtidigt vill ju även jag med er i familjen. men som sagt att vara ensamhemma är inte fel ;d

2009-04-02 @ 20:58:38
URL: http://curolin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0