tjött.. *gäääsp*

Efter en hel dag på språng så är man heeeelt slut!!!
Har varit med min gulliga mamma till Hultgren för att deklarera, sedan åkte jag direkt och jobbade.

Hann i och för sig hämta mina smycken hos Tomas Guldsmed så nu e allt samlat.

När jag äntligen kom hem från jobbet hade klockan hunnit bli halv nio och kl tio över nio låg jag i sängen.
Har nu pratat med Mia i telefon och fnissat en stund - hon är för kul den bruden!!!

Nu ska jag sova, för i morron måste jag göra massor!

1. litteraturseminarium
2. fota vagnen
3. sätta ut annons påå husvagnen
4. ringa och kolla inbyte på "min" bil
5. sätta in annons om festen
MM.MM.MM

ha det så bra nu så ses å hörs vi...
Kjamar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0