Underbar dag...

Har haft examinerande samtal med My idag och det gick jättebra!
Nu har vi bara resten kvar, lite uppgifter som ska lämnas in och så ett litteraturseminarium.

Gjorde klart vägledarfilosofin idag, renskrev mina anteckningar från litteraturläsningen inför seminariet och så har jag börjat fundera omkring den individuella uppgiften.
Men man har ju veckan på sej, så det ska ju lösa sig.

Har också varit ute en del i solen - sitter man i lä så är det riktigt varmt.

Har läst i aftonbladet idag om Stieg Larssons fjärde bok som vi aldrig kommer att få läsa - VILKEN SORG!
Vilket skit att han gick bort, med den kapaciteten på att skriva borde han ha fått skriva tusen böcker!

Hasse har gått omkring och lallat här idag medan jag skrivit på mina uppgifter och när jag kikade över kanten på datorn så såg jag - disken va borta, bänken va ren och golvet va dammsuget...

Undrar vad jag får lov att göra för att väga upp? Byta däck på bilen kanske???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0