14 år ung

vem minns inte när man va 14 år? eller inte? man kanske inte ens vill komma ihåg? vad vet jag?
Jag minns inte sååå mycket av den tiden, men jag minns att livet lekte, man trodde man va odödlig och att man va JÄTTEVUXEN ;)

Idag vet man ju att man inte va det, men det gick ju bra ändå...

Ja Marias födelsedag med besök och presenter...
Nu är det ju relativt lungt på besökandet eftersom En moster jobbar och en annan har flyttat så totlat har det varit 14 st här och fikat idag förutom familjen - och relativt utspritt så det blev aldrig rktigt trångt å bökigt.

Jag hoppas att hon är nöjd med dagen!!!
Min lilla stora prinsessa  ; )

Maria och jag har hunnit varit till frissan idag - bara klippning denna gång, sedan har jag också varit till sjukgymnasten och fått en hel del tips om hur och vad jag ska göra för att min rygg-och resten av kroppen ska må bra.

Sedan har jag lämnat in Marias telefon på reparation, köpt present till "ungen" och "trosor" till Bella.

Nu e jag rätt trött så jag ska alldeles strax sova, men innan ska jag försöka få ut lite kort på bloggen, men precis som igår så måste jag byta dator...man glömmer så fort ; )
ses i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0