dag ett

av denna helg är till ända...
och vad har jag då gjort?
Jag har slängt ihop snickerskaka och bregottkakor
dock blev bregottkakorna totalt misslyckade så jag råder er att ha ett riktigt recept! Jag sökte på nätet och valde första bästa vilket va en total flopp!!!

Jag har röjt undan och dammsugit.
Sedan har jag suttit en hel del vid datorn också...
Vi fixade med förberedelser till middagen som vi bjudit hit Lennart och Sofia på
men hann också ta ett dopp i poolen innan de dök upp.

Sedan käkade vi och hade allmänt trevligt i deras sällskap.
och nu sitter jag här igen...

Maria och jag har kollat lite om vi skulle hinna dra iväg på något spännande alldeles för oss själva, men vi har kommit på att det nog inte är läge just nu. det är så mycket som kommer i vägen - distriktlagsträning, matcher och skolstart!

Vi får hitta på något annat eller åka en annan gång.
Jag hade gärna gjort detta med henne nu, men tyvärr blir det inte alltid som man vill.

På torsdag börjar hennes skola och det är den magiska dagen då jag har min omtenta.

Så snälla, om det är någon därute som kan och vill hjälpa mig sondera i alla olika begrepp och konstiga ord vad gäller nationalekonomi...
Jag behöver all hjälp jag kan få för att fatta detta!

Jag har också fått fart på min present som jag fick av Hasses bröder med familjer när jag fyllde;
en digital fotoram, skitkaxigt ; )

Jag ska lägga upp lite kort, men jag måste byta dator eftersom den här bajsdatorn har en trasig kortläsare...:(

.....

såja, nu har jag bytt till Hasses dator där kortet kan läsas..
håll tillgodo med dessa kort...



Sedan kommer lite mysbilder från vår altan...
håll med om att det är mysigt med mörker så man kan få till extramys med lampor???

Synd bara att det regnar :(

Sov sött nu alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0