dag två

i denna helg är snat slut och det blev inte riktigt som jag tänkt mig ; )
Jag skulle ju städa och greja idag, men ett par "kloka" män - jaa de finns faktiskt" - sa till mig att städningen finns kvar en annan dag, men det gör inte folkracetävlingen...

Så jag drog iväg till motorbanan och kollade på det.
För allra första gången sedan jag "började" med folkrace har jag nu betalat in mig på en tävling
(om man räknar bort Motala -92 och -06)

Det va en helt OK känsla ; )
Tyvärr hann jag inta stanna kvar för att se alla finaler eftersom Maria skulle spela match-
en match som tyvärr inte gick så bra. Förlust mot Norrham med 4-0 :(

Så kan det vara, bara att inse - det är inte Årsunda IF´s år i år...

Lite härliga FR-bilder kan jag bjuda på idag...









Det går ju inte alltid så bra heller ; )



Hörs av i morron när vi firat klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0