en bra dag

kan se ut som idag om det inta hade varit för en viss baksida...
Jag har gjort precis som jag blivit tillsagd.

Jag sjukskrev mig
Jag har delat upp dagen på sitta, ligga, stå och gå
Jag började med en skön promenad
-och ville så fort jag kom tillbaka hitta en bra krok att hänga upp ryggen på...

Jag åkte till IP och satt där ett tag
- eftersom alternativet var att sitta hemma och se allt som borde göras...

Jag la mej för att vila
- vilket slutade med att jag höll på att somna och det va verkligen inte vad som va tänkt

Jag gick upp och ställde mig och gjorde mat
- och det blev trist och tråkiga stuvade makaroner med köttbullar

Ja typ så har min dag varit idag och jag kan säga att ryggen är lika trött som den varit i ett par veckor nu.
Kan det vara så som hon antydde att det är stressrelaterad värk?
Ska det kunna sätta sej på detta viset??
VAD VET JAG???

Jag har haft kontakt med en riktigt trevlig dam idag och fått tips om nåt som jag tror är skitmysigt.
Jag tror att jag ska lura med mig Pim och Maria på det, kanske någon som vill hänga på?

http://www.hille-vi.se/
Trassel i trollskogen

Nu alla mina vänner, ska jag sussa
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Karin..

Du kanske ska komma till mej och få en helt vanlig avslappnande skön helkroppsmassage..?! Inga ömma triggerpunkter inga onda stretchövningar.. Bara skön massage så du får slappna av.. (:

2009-08-06 @ 10:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0