en hel del

fick vi gjort, trots att det va en seg inledning av dagen...
Jag kunde äntligen sova länge!
Gick upp typ halv tio. Jessica kom och åt frulle med mig.

Maria kom upp och va på ett strålande humör! kul! inte vanligt att se på mornarna.
Jag böt i tvättmaskinen och hängde en maskin innan jag gjorde mig klar att åka.

Hämtade upp Jessica, skjutsade hem Edvin, drog till Sandviken för att hämta (köpa) mitt vattengympakort, skjutsade Jessica först till sjukhuset och sedan till hennes jobb. Hämtade sedan upp Maria, lämpade av Jessica hemma hos henne och så en tripp till ICA för att handla det vi skulle ha till baket.

Sedan hem å satte fart. Maria började genast att baka medan jag städade kylen.
Vi har nu en god start till vårt kommande kalas ; )

Bananmuffins
Kärleksmums
Äppelkaka
Morotskaka
Pitekaka
och
Cheesecake
Det är vad som är klart, sedan ligger tre mördegar i kylen och väntar på att bli utbakade och gräddade.
Sedan vill hon ha bregottkakor och snickerskaka så vi får väl se vad jag hinner och orkar i helgen.

Jag har också hunnit se en div. 6 match.
Ingen ren fröjd-match, men ändå rätt OK
1-1 blev resultatet om jag nu inte tagit alldeles fel ; )

Nu ska jag ta tag i de tre degarna i kylen innan jag ska trycka huvet i kudden,
så vi får chokladkakor, rödkanter och syltkakor;)

Bilder kommer i mon eller så ; )
Till dess kan ni ju gissa vilka som är på bilderna...






LYCKA TILL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0