en helt vanlig dag

eller?
Idag har det varit TOPPEN-väder!
Solen skiner, det är höst i luften och den (luften) går att andas och ändå är det inte klibbvarmt.
har varit och handlat presenter till Maria idag, jag hoppas att det är presenter som duger trots att det förmodligen inte blir precis som hon önskat sig.

Jag har också varit på IKEA och köpt tyg till henne, som hon själv har valt och som min alldeles underbara syster ska hjälpa henne att sy gardiner av, kanske räcker det till ett par kuddfodral också.

Väl på IKEA passade jag på att gå på toaletten (gratis jue) och självklart springer jag på bekanta där!
Hillevi och jag satte oss i en soffa och pratade bort trekvart - vilket inte alls är ovanligt när det gäller oss ; )

Jag har sedan skjutsat och hämtat träningsungar.

Nu sitter jag som vanligt på nattkröken och skriver ett tramsigt inlägg i min blogg.

Jag kan lova er i alla fall ni som inte bloggar - eller skriver dagbok - att det är jätteskönt att skriva av sig.
Man delger andra människor sina tankar, både bra och dåliga, sedan är "problemet" ur världen för då delar man det ju med så många som orkar läsa och då är det inte lika stort längre ; )
Är det däremot något trevligt som jag delar med mig, blir det ju många gånger större!

BARA bra med att skriva ner sina tankar, funderingar, problem, glädjeämnen.

Nu ska jag i alla fall ta mej i kast med att byta i tvättmaskin igen!
DET mina vänner tycker jag är skittrist!!!

Sov sött i vilket fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0