fotbollshelg

Nu har vi haft en riktig fotbollshelg i Årsunda...
Det började kl 18.30 på fredag kväll med flickmatch div. 4 som Årsunda oturligt nog förlorade med 1-0.
Kl 11.00 på lördagen va det dags för div.5 match damer...
Tyvärr blev det förlust även där trots ett mycket bra spel av våra brudar...IK Huge 3 blev lite för svår och matchen slutade med seger för dem med 4 mål mot noll.

Direkt på blev det en sponsormatch. En del av ÅIF fotbolls sponsorer ordnade ett lag och spelade mot några av ledarna. Det blev en mycket spännande och jämn match som slutade oavgjord och fick avgöras på straffar...
Ledarna gick segrande ur den striden.

Därefter va det en "ödesmatch" i Herrar div 4.
Årsunda mot Stensätra
och ÄNTLIGEN! ÄNTLIGEN släppte det!
Även om det såg lite jobbigt ut ett tag så lyckades vi vända ett 2-0 underläge till seger med 4-3!!! Nu är vi ovanför igen...

Idag har det varit byalagscup hela dagen och ytterligare en fjärdeplats för Berga-Vida-Kilen och ytterligare en seger för Bångs - Pelle Berggrens lag...

Efter den här helgen är man måttligt trött kan jag säga.

Sponsorer

Ledare




BYALAGSCUP

Bångs möter Trösken


Berga-Vida-Kilen möter Ballsta

Långängarna möter Sörby

På lördagkvällen va vi även till Sandviken på en mycket trevlig tillställning som hasses jobb ordnade...
(jag antar att det va Kina ; ))
Som vanligt då så kom jag sent till festligheterna så jag missade lekarna...aj aj aj...va synd för mig ; )
(gjorde mig inte sååå mycket)

Massor av GOD! mat, dricka, efterrätt, godis och trevligt sällskap!
Kan inte bli så mycket bättre!
Tack Leif och Ann-Kathrin!!!

Efter en sväng till Hedesunda på nattkröken kunde jag i alla fall krypa ner och lägga mig i 3-tiden...


Mästerfotograf

Lite babymys va det också på festen ; )

Nu ska jag mest bara slöa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0