GRATTIS!!!

En av mina bästa vänner fyller år idag; Grattis Grattis!!!

Sitter nu med figurer och diagram som ska ritas och skickas in - INTE KUL ALLS!!!
Hasse försöker peppa mej men jag fattar absolut ingenting av vad han säger, eller vad som står i böckerna.
Men det får bli som det blir. har i alla fall fått till ett jättefint å färggrannt diagram;
Med preferenskarta, indifferenskurvor och budgetrestriktionskurva???

Är det egentligen NÅGON som fattar detta eller är det bara det att vissa vill svänga sej med "fina" ord som ingen förstår, eller som andra låtsas förstå?

vet ni, jag hade bara 4,5 poäng av 20 möjliga sist :(
7 ska man ha för att vara godkänd...

Ska skicka dessa per brev i morron till vår kära examinator så får vi se hur det går ; )
Jag har en känsla av att jag kommer att få göra ännu en omtenta på detta momentet, men då kan jag säga;
det får vänta till sommaren!
Jag vägrar låta detta inkräkta på mitt liv just nu...

Jag har annat att fundera på som ni kanske kan hjälpa mig med...
Jag ska ut på praktik i höst och det gäller ju att hänga med lite nu...
Men hur ska jag kunna veta vart jag ska vara för att det ska falla bäst ut???

Ska jag jobba med nior?ska jag jobba med gymnasiet? ska jag jobba med äldre ungdomar som inte har hittat sin plats i samhället/livet? ska jag jobba med vuxna???
Vad tycker ni? Vad ska jag satsa på?

JAG vet inte i alla fall, har ett par ställen på lut, men jag kan inte bestämma mig - inte alls???
känner mig som ett stort


Meeeen, det är inte riktigt dax ännu...
Jag får ta mej en funderare till, men kom gärna med förslag/tips/råd ; )

En rejäl bukett till underbara människan som fyller år idag...
utan dej hade jag inte haft någon att prata/skratta och bytt tankar med på samma sätt...

Kommentarer
Postat av: Sophia

jag tycker du ska jobba med ungdomar :)

2009-08-29 @ 17:57:58
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0