helgen räddad ; )

Just! med andra ord - planerad...
Jag ska strax göra mej klar för jobbet efter en och en halv veckas sjukskrivning - en sjukskrivning som va rätt "onödig" i bemärkelsen "bli bättre". Hade samma låsningar trots att jag inte utsatt ryggen för "påfrestningar".

Efter det är det HÖG tid för IP där herrarna spelar mot Storvik och matchen börjar kl 19, men slutet ska jag ju hinna se iaf.
Lördagen består av städning och lite mer bak - fick förresten tre sorters kakor klar i natt *ooops*
Syltkakor, rödkanter och chokladkakor, men det skrev jag nog i går när jag tänker efter...

På eftermiddagen kommer Lennart och Sofia m.fam och vi ska äta tillsammans - mysigt värre!!! det va jättelänge sedan vi  -eller jag - träffade dem.

På söndag fortsätter vi förmodligen städandet och så vill Maria åka på folkrace...
Sedan smäller det på måndag - klipptider först sedan sjukgymnastik - MARIA blir 14!

En speciell ålder, som gör att trots att Johnny är den förstfödda så kommer han nu föralltid att vara "yngst".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0