Hemma igen

Efter en "kortvecka" i storstan är det riktigt skönt att vara hemma igen...
I morron ska jag jobba och sedan åka och handla till helgen - åt fotbollen...

Jag trodde i min enfald att man löst detta eftersom jag varit borta i veckan och dessutom inte direkt tagit på mej det heller...
Men nu handlar jag och Sussi (toppensussi som hjälper mej med detta!!!!) så vi kan känna oss "färdiga" med det och inte behöver bemanna grill och kiosk - i alla fall inte så mycket...

Har sedan jag kom hem suttir i telefon i stort sett hela tiden för att hjälpa sonen att hitta lagmedlemmar till byalagscupen som kommer att äga rum på söndag...

Det behövs flickor över 30 - så hör av er om ni vill vara med alla ni 30+-are som läser min blogg
Jag kan ju ha "missat" nån när jag kollat igenom de byar som hör till oss...
(Berga-Vida-Kilen)

Nåväl, Hasse fixar och donar i badrummet och jag ska strax krama kudden - MIN kudde! ska bli skönt att sova i sin säng - fast det är Rasmus egentligen...
Han ratade den när han flyttade och vi tog över en stund medan vi ska fixa å byta rum...

Nu ska jag bara lägga upp lite kort från dagen innan jag säger God Natt....


Frukostrummet på vårt hotell...
Tror vi bodde i nåt "musikalområde" i fjollträsk...
Det va musik - och instrument affärer överallt och guror på väggen i restaurangen ; )

Coola lampor - typ Miastil!
hon va grön av avund på dessa lampor???

Centralstationen på väg hem...
De blev X2000 denna resa - inte vanligt. Inte vanligt alls :)

Vi va ganska nöjda att få åka hem!!!
Slippa alla "dumma 08:or"!

Suuusss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0