jaha...

Så sitter man här igen då... och skriver nåt trams; )
Har röjt lite här och lite där idag, varit fram med en del saker till IP och kastat annat...

Jag har fått Rasmus att sätta lite fart, tittat på Hasse när han målar huset, kollat igenom en del köksskåp och -faktiskt -kastat lite till efter ruststädningen för ett par år sedan, fixat och grejat lite...
Men dan har gått och det känns som man står på samma plats och trampar som när man startade på förmiddagen?!?
hur kan det bli så???

I morron är det jobbdag igen och då jobbar jag hela dagen så det lär inte bli skitmycke gjort då heller.
Men men, så länge jag i alla fall får ihop "skräp" och "loppisprylar" UTAN att komma hem med "nytt" så är det väl bra antar jag.

Vi har bestämt att våra korgmöbler får vandra vidare och då kommer vi att få jättemycket plats - i alla fall i hallen ; )
Sedan ska vi väl med gemensamma krafter få ut allt vårt från sovrummet så Maria kan börja måla och riva tapeter där.

Badrummet måste väl också få sin tid så vi blir klar nån gång
- det finns stunder då man önskar att toan funkade även uppe...

Sedan jag tröttnat på det där med "plock å duttande här å där"
har jag suttit och letat resor till oss som skulle vilja åka bort en vecka i höst
Men det är lite svårt när man inte riktigt vet hur alla vill ha de och vart de helst av allt vill åka?!?
Men det finns en och annan resa som ser intressant ut...

Men än så länge är det på dröm/planeringsstadiet.

Nu väntar en tvättmaskin på att jag ska byta innehåll i den så jag får väl lov att fixa det i stället för att sitta här å häcka :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0