ombytta roller...

Hmmm ja det kan man kanske kalla det för?!?
Rasmus fyller 18 nästa gång, men gångerna han har övningskört är lätträknade!
Han har inte jättestort intresse av att köra bil, moppe, mc och sånt...

Maria däremot är sååå himla taggad på att börja övningsköra och har pratat ganska länge nu om att köra folkrace...
Så kom då den dagen då hon hittade sitt "rätta" element, där hon kan få övningsköra lite mer lagligt än i andra fall...





Tur att Max är lite för liten för den än, så Maria kan låna den; )

Kommentarer
Postat av: Max

:) Roligt att min bil får användas lite innan de är min tur att åka :D Maria får gärna åka mer i den om hon kör försiktigt ;) Hon verkade tycka de va jätteroligt sa pappa! Mamma fick också provåka lite idag, hoppas hon lägger upp nån bild på sin blogg också o skryter lite om min nya bil:) Inte alla som får en alldeles egen BMW cab när man är 10veckor gammal! Jag måste vara väldigt speciell, eller så har jag bara en korkad pappa, jag är lite för liten att förstå.. Men förmodligen stämmer båda dom sakerna:)



Nu ska jag sova lite! Godnatt /Max

2009-08-22 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0