ont

idag är en skitdag - eller har varit...
Jag har gått på värktabletter hela dagen och så min envishet...
Jobbat hela dagen har jag också gjort och det sitter jag nu och förbannar - sååå ont nu
Men jag får väl skylla mej själv när jag är så totalkass att jag inte tar det lungt en sån här dag.
Men jobbar jag och ser att saker inte blir gjord- då gör jag det!

Har i alla fall tagit mig i kragen och fixat tider nu - till läkare och sjukgymnast.
Men det är ju köer, så två veckor till får jag vänta...
Förhoppningsvis ska det ju hjälpa så man får väl bita ihop...
läkare får jag i alla fall träffa får se vad han/hon säger?!?

Jag har inte tid att "bli sjuk", jag vill inte heller vara hemma i röran och se det som inte blir gjort, men man kanske ska lyssna på sin kropp i vissa lägen?
Vad vet jag?

JO`ATT DET GÖR ONT!!!
Sov gott ni som kan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0