plugget

Japp... så va man igång igen... sitter...eler ligger på ett rum på hotell scandic malmen- inte dumt alls.
förutom att jag inte mår så bra...

för lite sömn under en tid, rest hit med någon form av "ny-ombörjarstartnerver" och en dag av miss i stort...
Mia och jag har precis kommit tillbaka efter att ha varit ut och ätit, men ska sova nu eftersom det känns som att jag har feber :(

Lite bilder i alla fall från dagen...


hotellet vi bor på...

vårt rum... (mias säng som e obäddad )

På väg för att äta...lite mörka korridorer...

Byggnaden framför vårt "nya plugghus" 
OJ de e visst naturhistoriska...

Vi fick GOTT om tid att njuta under lunchen då en föreläsare blivit sjuk...
låååååååång lunch vid nya stället vi har våra föreläsningar på
~Frescati~

Maten vi åt i kväll köptes på

Nu ska jag ta en Ipren och sussa...å hoppas på att må bättre i mon...
Ha de bäst alla...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Krya på dig Annica! :)

2009-08-26 @ 00:49:01
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0