sportlördag

idag har det varit sport för hela slanten ; )

Först spelade Maria med Dam-B och fick stryk med 5-0...
Sedan va de bara att svida om för det va brännbollsturnering som stod på agendan.

Vi åkte till skolplanen och där delades det in i två lag;
Lag Mattias Lustig och Lag Rasmus Andersson
Tyvärr blev det förlust för Rasmus Anderssons lag 2 gånger om
innan de tröttnade i värmen.

Själv satt jag och kollade på och "jagade" skugga
och när vi kom hem va jag först i poolen!
Hallå, nu kan det gärna få ge sig lite!
Jag gillar verkligen inte detta svettklibbiga, flug-och myggmagnetsväder!!!

Nåja, nu ska jag i alla fall in å plocka undan lite i köket eftersom vi ska ha lite grillkväll här i kväll.
Är skönt att  vara på hemmaplan så man har nära till det man behöver om man behöver nåt...

ha de gött ; )






Ja det va kul!!!
Tack familjen Lustig för att vi fick vara med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0