tisdag den 11 augusti 2009

har sovit sååå himla dåligt i natt. Mest för att jag tappat bort min plånbok med mina kort i!!!
Vart kan jag ha lagt den? när hade jag den senast? hur kan jag vara såååå himlans disträ?
Jag har drömt om detta i natt och vaknade kallsvettig av allt onödigt jobb som det medför att spärra alla kort OCH skaffa nya!!! Efter c:a 5 timmars  orolig sömn, vaknade jag och va bara tvungen att kliva upp, sätta mig i bilen och åka till skolplanen där det spelades brännboll i helgen. Det var det sista stället jag visste att jag hade haft den...

Men såklart fanns den ju inte där...
Jag fortsatte ner till IP för att börja plocka bland sakerna som ÅNYO skulle komma och hämta på förmiddagen.
Mina tankar och funderingar va långt borta och jag hade svårt att fokusera på det jag skulle göra.
så jag åkte hem, men innan hade jag haft sms-kontakt med Carro som gett mig lite "aha"-upplevelser om att jag faktiskt hade en påse till där den kunde ligga.
Väl hemma från IPtrampar jag direkt fram till diskhon för att ta vatten och gissa vad som ligger där mitt framför mina ögon!?!???
MIN PLÅNBOK!!!!

(kan tillägga att strax därefter skulle jag åka vidare och gissa vad som va borta då? om inte bilnycklarna)
Det kan kanske vara stressrelaterat det problem jag har med ryggen?!?

Men men, jag drog vidare för behandling av Uppman - igen, och ytterligare en gång är det låsningar i både svank och bröstrygg. Vad är det som gör detta? Jag har ju varit så duktig nu och hållt mej lugn som de säger att jag ska göra...

Har även hunnit med en bingotur med min vän Gunilla och hennes dotter Lena.
Ingen vinst för mig, men jag fick i alla fall tuta - Lena vann 500 kr.

När jag så kom hem va det pådrag i huset.
Bella va "undanstängd" för att inte störa fladdermusjakten.
Maria satt under bordet i köket medan Rasmus och Anna med gemensamma krafter precis lyckats få den lilla gangstern i fällan. Läskiga djur det där...

Vill också skryta lite om min duktiga dotter som idag verkligen har varit duktig.
Tvättat, diskat, gjort fint i köket, dammsugit och städat i sitt rum - igen.

Jag hoppas att hon och jag ska kunna sätta oss ner och bara prata någon gång, det är så svårt att veta vad som försiggår i denna människas lilla huvud. Jag önskar jag kunde få vara lite mer delaktig ; )

Rasmus och Anna har också gjort rätt för sig idag då de fortsatt och måla garaget. Snart snart är det bara fönsterna kvar...att måla.
sen är det ju toaletten, de tre rum som ska göras nåt åt...mm mm mm mm

Nej gott folk, nu kom Hasse hem efter en minst sagt HELDAG på jobbet. Ska surra lite me han innan kudden ska kramas...
 HARE GÖTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0