va? hallå...

Vilket regnväder!!!
MYYYS tycker jag och kan inte låta bli att faschineras av vattnets krafter!
Men det sägs att det är jättetorrt i skogarna så det kanske behövs detta regn.

Jag har precis skickat hem Ante och Renée som varit här och grattat Maria.
Jag kunde "lura" på henne de få körsbär som satt kvar på trädet och som vi nådde åt. Hon skulle göra saft eller sylt eller nåt på dem - bra att de kommer till nytta för någon...

Jag har nu hållit på å pillat med datorn så jag har fått den att läsa mitt kort så jag kan spara och säkerhetskopiera så jag inta tappar dem. Det vore sjukt jobbigt faktiskt.
Man kanske ska ta sej i kragen och bränna ner korten på skivor? Kanske till och med beställa några som papperskopior?
Jaja, nån gång ska man väl få till det också.

Jag har letat på lite Springsteenskivor nu som jag sitter å lyssnar på...
Rätt OK musik, men jag gillar blandningen av musik bättre än en artist åt gången.

Vet ni, nu e det dax igen!
För innehållsbyte i tvätt- och diskmaskin, rätt sjukt va, att det är vad man fyller sina dagar med???


Mysigt? eller hur???!!!?
 alla fall om man får vara inne ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0