annandag jul

å så va denna jul över...

Skönt, men också lite sorgligt...

Idag har jag haft besök av fyra av mina favoriter...Matte Lu, Mattias L, Micke B och Sofie E. Så roligt att de vill komma och hälsa på! Jag hoppas att det blir fler gånger!

Maria har varit på bio med världens bästa Karin och Mathias.

Och så har jag varit till Gävle sjukhus för att sällskapa älskade mamma!

Jag kan inte förstå hur jävlig vissa människor kan vara som ställer till att nära och kära mår dåligt.

SKÄRPNING!

Gör nåt åt saken...

 

Nej ingen negativ energi, då blir jag också sjuk!

Jag vill inte vara ledsen, men just nu känner jag mej lite nere. Det känns som om livet går ifrån mig på nåt vis, som om jag inte längre behövs och i och med det kan kastas på soptippen.
Alla klarar sig själva och glömmer bort andra, eller så fräser de till en.
Det är väl kanske så det är att få stora barn och ett sätt att "klippa navelsträngen"?



Vad vet väl jag?
I morron ska jag i alla fall följa med sonen på korpcup och dotra ska väl med hon med antar jag. Fast på nåt sätt känns det som att något har hänt (eller INTE hänt) som gör att hon också är lite nere...vad?
Men det är inte lätt att vara "bara" 14.

Jag har också fått ett meddelande från en av de människor som jag älskar riktigt högt - fast som jag egentligen inte känner alls. Vi har gemensamma erfarenheter, men jag älskade denna person långt innan det! Du ska veta att jag verkligen tänker på dig och de dina också!!!

Underskatta inte värdet av att göra ingenting,
av att bara ströva omkring alldeles ensam,
lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra

~ NALLE PUH ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0