ännu ett onödigt

inlägg...

Men jag bestämde mig precis att det inte blir något godis idag.

Eftersom jag har en "fri" dag i morron så kör vi det i morron...

Så min plan för i morron ser ut som följer;

1. godis - knäck, ischoklad, rischoklad å nougatchrisp

2. Kakor - Brysselkex, chokladkakor, brgottkakor och syltkakor
3. skriva ner det som ska köpas - kvarvarande julklappar
4. JULKORT - shit sista dan eller??!!??

Okej det är vad jag hoppas att jag ska hinna i morron.
Samtidigt måste jag läsa lite i en bok för plugga lite varje dag måste man ju ;)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jag tror de är sista idag 16e

2009-12-16 @ 15:06:25
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0