bra igen

jag hoppas att kvällen blir bra, fast jag har fortfarande inte riktigt bestämt mej

tror att jag inte riktigt vågar säga till mej själv ens vad jag ska göra...

 

Jag har i alla fall jobbat idag och jag mår betydligt mycke bättre - speciellt efter det urgulliga meddelandet som jag fick av en av de mycket speciella ungdomarna  (Micke - tack!)

Nu ligger jag och vilar - känns som att jag inte gör annat nu för tiden, men jag tror att det behövs...

snart börjar allvaret igen på riktigt och då vill man ju inte däcka under eller så
Man vill vara med från början.

Men hur som helst - den sedvanliga listan...
det är många bra saker som hänt under det gågna året, men det har också varit ett jobbigt år...

Tråkiga saker som onödiga olyckor, fem års extrem saknad, brutna relationer mm

Men vi förflyttar oss till det roliga i stället.


Såklart ligger Florida-resan som nummer ett detta år.
trevlig resa, trevligt sällskap och trevlig födelsedag!

Nummer två måste bli resan till Turkiet med bästaste Hillevi! Edvin och Maria.
Trots alla tråkiga omständigheter blev resan riktigt bra!

Trean är väl delad på två kan man säga, men får räknas som en eftersom resmålet är detsamma
GÖTEBORG!!!
Gothia den ena gången och (Idol -) julmarknad den andra.

Personer som jag aldrig kommer glömma - jag nämner inga namn - ni vet vilka ni är!
Ung som gammal...

Och jag har nog nämnt det tidigare, men det tål att sägas igen Jag skulle ha ett NEJ-år 2009
och i mångt och mycket blev det ett sådant.

Men med detta vill jag nu önska alla som jag älskar - och alla andra


Kommentarer
Postat av: SOFIE

GOTT NYTT ÅR! :D

2009-12-31 @ 19:22:44
Postat av: Lotta din fru för evigt

Gott Nytt År Älskling

2010-01-01 @ 04:14:52
Postat av: Nettan

Kram och gott nytt år Annica!

<3

2010-01-01 @ 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0