dålig smak

i munnen!

besvikelsens vidriga smak satte sig i gommen på mig...

nu har jag svalt bort den och återgått till mitt "vanliga" jag.

 

Vi är erfarenheter rikare, bl.a. har jag kommit fram till att jag är mänsklig. Fast det visste jag redan men hade väl tappat bort det någonstans på vägen.

Alla gör vi saker som vi inte menar och livet går vidare, men efter alla "dumma" händelser som hänt mina nära och kära så rann det helt enkelt över. Jag känner med de mina så mycket att man "får" deras känslor. Och blir det då 10 st vars ledsna känslor man känner kanske ni förstår att det kan slå runt!

Jag är ledsen (igen) om jag har sårat någon, det va inte min mening.
Men en mycket klok ung man sa till mig igår
"det va nog bra att du skrev det, man fick tänka till lite själv" (nåt i den stilen i alla fall)

Och så kan det nog vara.
Nu är jag en "handlingsmänniska" och ibland kan det gå lite fort när jag skriver eller säger nåt...det kan kännas som att det blev för mycket, men jag ångrar inget. Jag står för det...

Ni alla som läser min blogg och ni andra som inte gör det, ni vet att ni betyder massor för mig. Det är kanske därför som jag blir som jag blev igår...jag vryr mej om er alldeles för mycket?!?

Å Lotta, det förstår du väl...du är min syster, min "svägerska", min "fru", min allra allra bästa vän! <3


Nu ska det planeras för avslutning och kanske nyår?

Åh förresten...jag är godkänd på "Val och vägledning III" det är bara sååå toppen allt just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0