en dag i...

ja vad säger man...

 

Hämtade Maria och Rasmus på IP

Åkte hem och så kom MIA!!! som en räddande ängel...

Vi pluggade ett par timmar, fikade och käkade varma mackor...Renée kom också - lagom till kaffet ;)

 

När de hade åkt hem gick jag och la mej

somnade och sov sött bra länge...kändes som att jag behövde det.

 

nu har vi ätit och spelat bingolotto - men jag fattade nog inte riktigt galoppen så det kan hända att jag vann fast jag inte vet det?
Men bingolotto är ju inte riktigt min grej i alla fall...

Nu ska jag sova, jobba i morron och hoppas att man landar så man kan göra någonting kul i morron...

sov sött


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

de går ju att rätta lotten på nätet :)

2009-12-30 @ 23:07:48
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0