en mörk tisdag i stan

vi vaknar i mörker, när så ljuset kommer har vi stängt in oss på skolan sedan är det
mörkt när de släpper ut oss...

har idag haft någon form av redovisning av vår gruppvägledning och sedan fick vi spela någon form av teater. ligger det i tiden? det där med rollspel?

nja, dagen har inte gett mig något speciellt kan jag säga, men jag har varit på plats i alla fall
och har gjort det jag skulle.

I morron e de en fridag med julmarknad och lite shopping på schemat
myyyyyys



Har i dag träffat en f.d. klasskamrat från "den gamla goda tiden"
Eva Sjöberg...
Vi va ut å käkade och satt och pratade ett par timmar - det är så himla trevligt att göra det
man har liksom "hittat tillbaka"...


Nu ska vi göra ett försök igen och träffas - åtminstone en gång om året...
Tror vi att det funkar denna gång?
ja det återstår ju att se...

På tal om ingenting;
Den 8 december ska jag ha smyckeparty
alla är välkomna, men jag vill veta vilka som kommer INNAN - helst på måndagen!!!


(OBS inte bilder från märket som visas hos mig)

Jag lovar att jag ska tala om namnet när jag kommer ihåg vad det heter ;)

Nu skriker min kudde efter lite kramar - så det blir


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

när är det då?

2009-12-01 @ 22:59:41
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0