en tröttig dag

men de e väl inte så konstigt?!?

Sitter man på de extremt bekväma bänkarna på Jernvallen (NOT) i 12 timmar så får man väl kanske skylla sej själv om man har ont - men de va de värt ;)

Om man dessutom sover på ett hårt klinkersgolv så e ju lyckan gjord!!!

Sällan!

Men soffan va ganska skön sedan Hasse klivit upp så jag fick ha den för mej själv;)

Har slagit in lite julklappar idag och gjort egna ettiketter.
Jag har hunnit vara på julmarknaden också, men jag köpte bara några lotter (nit).

Sedan har vi haft förmånen att ha Arvid här idag också, han har väl mest varit med Hasse, men lite har jag fått låna honom också.

Nu har vi kollat lite på Robinson och funderat på om vi ska testa på att bädda om i sängen.

Det borde ju fungera om man lägger in en lök! i rummet - det luktade i alla fall inte illa då!
Vi får se hur det blir med det hela ;)


Korten som jag lovade kommer senare.
Har inte SD-kortet här nu,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0