HELA DAN

1. hämta sonen vid bussen - CHECK
2. hämta dottern på skolan - CHECK
3. till Gävle och ta spruta (Maria - de e sista nu, det går bra!) - CHECK
4. Handla mat till julhelgen. - CHECK, i alla fall det allra mesta
5. Göra klart i Gillestugan - PÅGÅENDE ;)
6. hallen nere - SORTERA böset ;) - NOT YET

Ja kl 10 hämtade jag sonen och kl halv 12 hämtade jag och Ingmarie Maria från skolan.



Sedan drog vi mot Gävle, en spruta skulle tas och det fixades! YES nu e det klart.
Maria har varit jätteduktig när det gäller dessa sprutor, hon e ALLT hennes mamma inte är.

Vi har också hunnit med IKEA, COOP, KappAhl, Europasko, BikBok, Gina Tricot, H&M, -fika -Jack & Jones, Wear it, Plantagen, ÖB i Gävle, Jula och Citygross.



Den sistnämnda kändes som en affär i Florida - lite samma känsla, lite för stor, eller näe jag vet inte...

Nu e jag så himlans trött så jag tror jag ska chocka kroppen med att lägga mej tidigt...



Sov gott nu mina vänner ;) de ska jag göra ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow, imponerande vilken dag!! Jag skulle också vara trött efter alla affärer. Men man är nöjd när man är klar och du är värd sängen. kram

2009-12-22 @ 07:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0