lugn och ro

det känns som ett stort lugn just har lagt sig här över mitt hem...

Det är så mysigt att sitta här å njuta av tystnaden, ensamheten och lugnet.

 

Resten av familjen är hos "grannarna" (min syster m. fam) men jag gick hem för att hålla bella sällskap
Eller var det bara en ursäkt?
Ja förmodligen... Jag kände nog att det va dax att säga tack och hej...

Jag vaknade tidigt idag - konstigt nog, jag brukar ju kunna sova länge annars?!?
Men idag vaknade jag 08.10 vilket är tidigt för mig - dessutom sov alla andra i två timmar till...

Nu ska jag i alla fall gotta ner mej i soffan och kika på nån gammal film tror jag, tills ögona inte vill nåt mer...
så går jag å sussar sen...

God fortsättning på julen i alla fall ni alla som läser min blogg - vilka ni nu är...man får ju inte kommentarer så jätteofta :(

Dessutom vill jag tända ett ljus för alla som har det jobbigt just nu, av olika anledningar. Ni vet vilka ni är som ska ta åt er! jag tänker på er och jag känner med er och jag ÄLSKAR ER


Kommentarer
Postat av: malin

jag läser din blogg kommenterar ibland o älskar er alla kram på er

2009-12-25 @ 09:22:47
Postat av: FIA.

hej Annika jag är in och läser din blogg ibland,eftersom vi har drabbats så hårt att mista våra älskade pojkar ,så känns det att jag har någon som förstår hur jobbigt dagarna är.vill också säga ta hant om dig och dina älskade.varma kramar Fia.(livet är hårt.)tänker ofta på er.

2009-12-26 @ 13:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0