mer snö

det kommer bara mer och mer...å jag tycker det är sååå mysigt ;)
kanske man ska ta och leta på en skoter å passa på att åka när det för en gångs skull går?!?

Men inte nu tror jag...vi får ta det en annan dag.

Klicka för att se nästa bild

(inte vår, men Hasse har en sådan. Den jag har finns int å få tag på tror jag haha)


Idag skjutsade jag älsklingstjejerna till bussen för de skulle till Valbo på lite mellandagsshopping.

Maria kom hem med massor av kassar full med nya kläder - undrar vart hon ska få plats med dem någonstans?

 

Jag stannade en stund hos Gunilla innan jag åkte och handlade lite mat med gubben.

Sedan hem å packa in det i skåp och sedan iväg till Långängarna för att planera morgondagen.

 

Avslutning med fotbollstjejerna - avtackning av "gamla" ledare - kickoff med de "nya".

Massor av bus och mys och kul blir det säkert - dessutom blir det övernattning på IP...

 

Sedan funderade vi lite över nyåret också, men det ser ut som om det kan bli så att Hasse och jag firar på varsitt håll i år, men vi får se hur det blir.

Skulle vara så kul att bara kunna ta en grogg och slappna av, men jag vet att jag i alla fall inte klarar av det - inte nu, inte i år. Jag får invänta "min" tid.

 

Nu ska jag sova om jag ska orka vara en snäll mamma i morron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0