mina ungar...

...andras barn!

Igår fick jag låna Arvid - även om det va riktigt kort tid, och idag har jag haft äran att få tillbringa eftermiddagen och kvällen med Lina och Edvin...

Jag hämtade dem från dagis och sedan va vi hemma hos oss en stund - käkade mat.
Sedan åkte vi hem till dem där vi skulle kolla på julkalendern - men missade den!

Tänderna borstades och filmen - Bambi 2 - åkte på. Dock va det inte långt in i filmen då båda deklarerade att de va "sååå trötta" att de ville gå och lägga sig!
Vi gick upp och eftersom vi va tre st skulle vi sova i mamma och pappas säng.

Kl 20.00 va jag nere i soffan och kollade på bonde söker fru och barna sov!!



Och oskyldigt dömd...

Vilka ungar! jag hade trott att vi skulle leka länge å försöka vara vaken till farmor kom - men tji fick jag!

nåväl
Tidigare idag följde jag med Renée till Owe Jansson - hittade lite kuliga saker idag igen
lite julklappar till mina underbara och så gardiner - billiga - till vårt sovrum.

I morron fm ska jag ta ett rejält tag i köket så Mia inte behövar kliva över saker när hon kommer i morron.



Nu e de lite annat som ska göras;
Tvätt
Vik
Dusch

YES - kan lova att de finns tvätt här - HELA TIDEN ;)

Suss alla vänner - och alla andra också

Lite roliga bilder från min händelserika vecka i Stockholm och Göteborg









Ja va ska man säga ;)


Kommentarer
Postat av: Karin..

Haha ja inte är det svårt att ta hand om dom där två eller.. (: Go ungarna..!

2009-12-09 @ 23:30:26
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jag vill se bilder på sovrummet o tapeterna :)

2009-12-10 @ 13:43:38
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0