okej

ska vi klargöra mina göromål idag? För att utgå från min checklista...

1. godis - knäck, ischoklad, rischoklad å nougatchrisp - check utom knäck

2. Kakor - Brysselkex, chokladkakor, bregottkakor och syltkakor - NOT
3. skriva ner det som ska köpas - kvarvarande julklappar - snart klar ;P
4. JULKORT  check, ska bara posta dem...

Kakorna blev inte gjorda eftersom jag inte hade smör! hur kan man glömma köpa det när man ska baka??!!?
knäcken fastnade jag i kan man tro eftersom hela dagen varit relativt seg...

Nåväl, jag har i alla fall klarat av en stor del av min planering OCH jag har gjort köttbullar på nästan tre kilo köttfärs!

Mina alster ;)

Fudge, vit och brun ischoklad samt rischoklad

Nougatchrisp

Köttbullar

och julkorten är skrivna med förhoppningsvis rätt adresser, men de blir postade i morron.

I morron ska jag till Gävle med min bil får se hur mycket och hur länge de behöver ha den och framförallt NÄR de kan ta den för en ny genomgång. Dessutom ska ju plåtskadan kollas upp.

så någon planering för i morron kan jag inte göra på grund av det.
Men de sista julklapparna ska i alla fall inhandlas
Hasse, Hugo, Hanna
och kanske nån mer??!!??

Men men ska väl planera klart innan jag ska lägga mej


Kommentarer
Postat av: Helena

Men hur du håller på! Vad e det för fel på Sverigelimpa å en Aladinask? ;)

2009-12-18 @ 08:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0