till ända

så har man då fyllt ytterligare en dag.

Efter tandläkarbesöket, protokollet och lunchen åkte jag till Renée och fikade lite

sedan hem å fixade mat (om man nu kan kalla pulvermos och kokkorv för mat...) samtidigt kom underbara systrarna hit - Ingmarie och Britt-Inger med respektive
Mys mys - den korta tiden det varade...

Sedan drog vi till Micke och Jenny, Hugo och Hanna och hade lite julklappsbyte.
fikade lite med dem och spelade Ishockey med Hugo.

Nu sitter vi hemma igen och jag fryser - vilket inte är vanligt.

Jag är helt genomkall och dessutom börjar min hals att svälla igen i halsen - bläää

men man kan väl inte vänta annat när Maria varit hemma hela veckan och gubben går som en kraxande feberrosig hostande halvzombie...

 

Därför säger jag godnatt för idag och hoppas att jag mår bättre i morron då jag hoppas kunna hinna med;

1. Kakor

2. Knäck

3. cheesecake

4. röj i tv-rummet - så man i alla fall kan gå där ;)

5. Hämta alla våra saker på olika ställen
6. Prata med syster yster - om RESAN! bl.a.

Men som sagt, det återstår att se hur man mår.

Kramisar på er alla


Kommentarer
Postat av: dottern .

vadå för resa .. ? :O

2009-12-18 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0