ännu en dag..

trist, javisst, med snuva å allt...
Om jag varit pigg skulle jag ha... nähhää, ljug inte för det hade inte blivit så mycket gjort ändå!
I kväll ska jag sitta på bingon och heja på alla glada och förväntansfulla människor som kommer.
Ska nog ta med mig ett par böcker så jag kan kolla lite i hur, om vad och så..grekiska? jaa för mig me...

håller på nu och försöker få klart i alla delar som ska vara ordnade så man kan
planera hur man ska lägga upp allt. När man ska börja packa, hur det blir med opponering,
och sist men inte minst, hur vi ska ta oss till Arlanda.

Det lutar faktiskt åt tåg, då behöver man inte fundera så mycket - mer än om det blir förseningar..
men men, hur det än är så kommer vi iväg det är så sant!!!

Mia; Lycka till idag nu med allt du ska göra. Vi hörs av vid tre-tiden och håller då våra tummar!!!
Karin; GRATTIS!!! till fast jobb, vad KUUUL - det är du värd...
Carro; Han kommer snart hem nu! håll ut ;o)

Varför längtar du
till den dag då du ska fylla sju
Varför skynda på
när den tiden snart är här ändå
och det liv som du har
alla tusentals dar
passerar på ett litet kick
Så mens ditt hjärta slår an
passa på om du kan
fånga varje ögonblick...
(Magnus Uggla)


(foto: Min älskade unge Maria)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0