ensam igen...

jaha så va man ensam igen då, med snö å skit... men det är skönt att veta att vi snart ska iväg hela högen...
Hasse drog till Tyskland igen idag å väntas inte hem förrän på fredag och då förväntas vår uppsats vara klar så man kan ladda om inför resan... först måste jag hinna med att ta igen det jag försummat här hemma.

Har en gedigen lista på vad som måste göras inför resan och jag ligger däckad som en jävla säl!!!
Tur man har duktiga barn som kan ordna mycket...

Hemlisen förresten som jag pratade om häromdan...är inte aktuell längre; JULEN ÄR BORTA!!!!!!

Jag har försökt mej på ett ärligt försök med Facebook, MEN JAG FATTAR INTE!!! Jag får väl ut å kika lite nu å då så kanske man fattar bättre om ett tag.

Har förstått att det är på tapeten att kommentera melodifestivalen och gör väl det jag me.

Låtarna va väl sådär, den jag tror vi kommer få höra mest av (av dessa 8) kom inte vidare.

Caroline...när jag hörde hennes låt tänkte jag mig att den kommer att gå på P1´s nattradio...

Scotts; jag är ledsen, men med en så total katastroflåt skulle ni inte ha kommit till andra chansen ens (om det inte hade varit ni som hade låten hade den dissats totalt)

Näee, Emilias låt vann i längden och det var tur att den gick direkt till Globen!

Vad jag däremot ställer mig frågande till är om de hittat programledaren på en parkbänk nånstans? Vilken katastrof!!!!
Hoppas man byter till nästa helg och att det blir ett lite "häftigare" ös i det startfältet...


Kommentarer
Postat av: Lille Lustig

du är inte ensam om att inte fatta facebook, det kan jag säga dig! :) Och Alcazar var bäst enligt mitt tycke.

2009-02-08 @ 21:20:04
URL: http://mattylu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej vännen..

Håller med om att programledaren i melodifestivalen söööög...och jag tyckte överlag att låtarna höll en låg standard..men ok väljer jag någon blir det väl Alcazar.

Hörs!

2009-02-09 @ 13:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0