oh lala

Jag gör som Carro..."tjuvar" lite ;o)
Ett sätt att lära känna mej lite mer eller???
Ta det som ni vill...pöss

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår? Mia, som vanligt
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Då sov jag
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Försökte söka studiebidrag
4. Vad hände dig 1993? Hmmm man hade väl fullt upp med två buspojkar...
6. Tre ord varför du sist spydde? Magsjuka, helvete faan
7. Vilken färg är din hårborste? gråsvart
8. Vad köpte du sist? Mat, för ovanlighetens skull
9. Vad fick du senast i present? Choklad å en mus med hjärtan
10. Vilken färg är din dörr? träig.
11. Var förvarar du dina pengar? Överallt och ingenstans
12. Hur var vädret igår? grått
13. Var och vem kramades du sist? I tv-rummet kramade jag Maria när hon skulle gå och sova
14. Vad ser du fram emot?  RESAN!!!
15. Vad är 15?  En tidpunkt, ett antal...
16. Vill du klippa dig?  Jopp å ska å
17. Är du över 25?  Hmmm kanske lite...
18. Pratar du mycket?  Jaa, näe? VAD svarar men på de?
19. Kollar du på O.C?  NEJ
20. Har ditt namn ett "x" i det? ? dum fråga
21. Känner du någon som heter Steve? Ja det gör jag
22. Hittar du på egna ord?  Det händer nog
23. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej det tror jag inte
24. Vad har du för mobil?  NOKIA - finns inget alternativ
25. Vem ringde dig sist? Nån försäljare :o(
26. Biter du på naglarna? Bara vid behov
27. Har du lockigt hår? Har fått på gott å ont.
28. Vilken konsert ska du på härnäst? Har inte tänkt på nån.
29. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?  Vet faktiskt inte...sämst hur menas?
30. Hur många gånger har du svurit idag?  Haha - vem räknar???
31. Vilket ord säger du ofta?                     "så" kanske??
32. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?  har aldrig hört talas om den
33. Ska du jobba imorgon? ja. Ha begravning
34. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?  Maria skulle jag tro
35. Vem sa senats till dig ''jag älskar dig''?  Det va nog Hasse - faktiskt, eller Mia kanske???
36. Har du något smeknamn?  Kilafors då som jessica kallar mej men inget som jag kallas dagligen
37. Sover du mycket?  Mmm de e sååå skönt!!!

38. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?  GREASE
39. Vad ska du göra på lördag?  Jaa, tvätta, städa, idel kuliga saker
40. När var du ute sist? Nyss, skjutsade Rasmus
41. Har du gråtit idag?  nej.
42. Är du en glad person? oftast
43. Har du roligt nu? Jovars, får väl inte klaga
44. Vad äter du helst?  mat.
45. Vem var du med sist?  Mina barn?
46. Vad heter din mamma? Maj-Britt
47. Vad är hela ditt namn? Annica Maria Andersson (F. Kihlström)
48. Tycker du om någon just nu? MÅNGA! Gubben, barna och alla mina bonus och extrabarn!!!!

Näe, detta visste ni säkert... nåt fint att avsluta med...sov gott världen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0