sååååva

mmmm det är vad jag vill!!!

Idag kom Mia och vi gjorde alla de ändringar (det var inte så mycket) och vi skrev lite på analysen.

När hon åkte hem i halv tretiden gick jag och la mig i sköna sängen och somnade. Sov till Hasse kom och väckte mig för att det var mat - då va klockan redan sju!!!

Det börjar bli drygt att vara förkyld nu, man tappar greppet liksom.

Har idag kommit på att " faan de e bara två veckor till vi ska åka"
hallå! om typ 16 dagar sitter vi i ett hus i Kissemee och funderar hur man ska
lägga upp de närmaste veckorn!!! Sååå cooolt.

Lotta, min vän...Bella har inte börjat löpa än, jag börjar få lite smått panik!!!

Mia, älskling, tänk att jag ska va så svårfattad, inte förrän idag fattade jag vad som händer och det låter helt OK.

Micke B, "min pöjk" jag tänker på dej och du vet att jag finns här...om du behöver en extramorsa ;o)

Hannah, ta väl hand om han ;o) och tack för det du gör och alla roliga kort jag fått se på dej haha

Nu ska jag sova igen och hoppas hoppas att jag blir pigg snart - kanske är det när jag vaknar i morron, vem vet haha

ska drämma om....

   

Och självklart...

Kommentarer
Postat av: Hannie

Jag lovar att jag ska ta hand om honom! :) Men du tror inte att du har lite extra plats i resväskan? Jag lovar att bli galet vig så jag tar så lite plats som möjligt!! :)



Kram!

2009-02-09 @ 22:32:26
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag lovar att jag ska ta hand om honom! :) Men du tror inte att du har lite extra plats i resväskan? Jag lovar att bli galet vig så jag tar så lite plats som möjligt!! :)



Kram!

2009-02-09 @ 22:32:41
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0