som sagt...

...nu är det packning som gäller!
Sitter just nu och lägger in musik och böcker på min mobil så man har något att lyssna på när man flyger...
SD-korten ska tömmas så vi får plats med många kort...och så var det det där med vad som ska vara med i resväskan? Vad packar man i? Jag har INGEN aning, att det skulle vara så svårt då...

Har idag varit med Maria till frissan och sedan till Mia och skrivit ner underlag för opponering. Det tar betydligt mer tid än man kan tro!!! Medan jag var där va Hasse och Maria till köpis och handlede mp3-spelare och lås.

Sedan var det hälsokontrollen då, som såklart visade att jag var alldeles för kort för min vikt!
Fast det visste jag ju, vad jag däremot inte visste var att jag blivit KORTARE!!!!

Jag har alltid varit 162 men nu va jag bara 159,5
HUR ÄR DET MÖJLIGT???

Men man ska väl krympa när man blir gammal, eller hur är det egentligen???
Nu ska jag fortsätta med musik o böcker...
I´ll be back...


Kommentarer
Postat av: Lena

Har du varit på 40-års besiktning ; ))))



Ha en skön kväll!



Kram Lena

2009-02-19 @ 20:45:24
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: Nettan

haha, har du krympt du? sist jag var på besiktning var jag 168, jag som alltid varig 167. Men för kort för min vikt är jag oavsett!



Kramar

2009-02-22 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0