ännu en dag...

...till ända. Har åkt hit å dit, fram å tillbaka.
Fixat tratt till katten, pluggat, fått massage, kollat på innebandy och pluggat lite till.
Nu ska jag snart sussa, men jag måste kolla lite grann på vår uppsats, man kan liksom inte slita sej- vill ju bli klar.

Kundvagnarna förlorade tyvärr och det var ingen trevlig match att se heller för motståndet var dåliga på spel och gjorde en del "fula" saker å då vaknar jävulen hos en del...ingen nämnd ingen glömd...

Sov sött nu världen! nu ska jag chatta med världens bästa "norrland"...

PS. Hasse, varför har du inte hört av dej idag???


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Annica,



vilken skön blogg. Jag kan verkligen "se" dig flänga runt. Precis som vanligt.



Kramar

Nettan

2009-01-29 @ 08:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0