JAAAAA

Så har man då suttit i Ockelbo en hel dag!!!
Men det var det värt!!!! Ett gäng härliga fotbollsspelare som såg ut att ha det såååå roligt på plan förgyllde dagen.
ÅIF har deltagit i Bilma-cup och de vann alla fyra matcherna i sin grupp.

Nu är det vila en dag innan finalspelen och jag jobbar!!!!
Måste höra om någon kan ta min söndag. Jag vill ju hinna se matchen då och så vill jag ju se Marias innebandymatch också...
Men det löser sig...har förresten "tokrefererat" de matcher som som pojkarna spelat idag och så har jag fotat (amatörbilder) skickat hela härligheten till Kalle som snällt lagt ut på hemsidan!!!
Men jag lägger ett par bilder här jag me ;o)


Match 1 mot NorrHam vinst 1-0

Andra matchen mot Åmot. Vinst 2-1

Match tre var såååå spännande så jag glömde att fota, men seger mot Ockelbo 2 med 2-1
Jonas "Eken" Eriksson - en mur i målet... såååå bra!!!

Efter c:a 5 timmars väntan mellan match tre och fyra blåstes den i alla fall igång.
I denna match stod Åshammar för motståndet och resultatet efter straffläggning var 2-1 till Årsunda...

Tack alla som spelat i ÅIF idag för en trevlig uppvisning med rolig fotboll, trevligt spel och bra resultat
sov gott nu!!!//Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0