Nattugglan

Hejsan hoppsan, igen...
Idag har jag gjort något som jag hoppas att i alla fall en i familjen kommer att bli glad över, men jag tänker inte skriva här vad det är jag har gjort, bara ge en liten ledtråd ;o)

Har skrivit lite på vår uppsatsplan, shoppat med min syster och sedan har jag suttit och gjort knutar... Har hunnit att spela lite buzz också, men mest har jag suttit hemma ch pysslat...

Nu e jag himlans trött å tänker sova lääääänge i morron innan man måste sätta sig vid datorn och skriva...snart är det inlämningsdax och jag kan lova att det ska bli kalasskönt när detta moment är över. Vecka fyra drar vi till Stockholm och sedan väntar uppsatsen innan det bär av till varmare trakter... om det nu blir någon resa... men det blir det - i alla fall för mig... Jag känner att jag behöver det nu, komma bort ett tag så man kan få lite andrum...

Här kommer ledtråden:



SOV GOTT NU ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0